Moxa Technologies Moxa Smartio C168H Uživatelský manuál Strana 84

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 84
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 83
Return Procedure
For product repair, exchange, or refund, the customer must:
v Provide evidence of original purchase
v Obtain a Product Return Agreement (PRA) from the sales representative or dealer
v Fill out the Problem Report Form (PRF), including as much detail as possible for a shorter product
repair time.
v Carefully pack the product in an anti-static package, and send it, pre-paid, to the dealer. The PRA
should show on the outside of the package, and include a description of the problem, along with the
return address and telephone number of a technical contact.
Zobrazit stránku 83
1 2 ... 79 80 81 82 83 84

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře